Summerbreeze-johnossi

Nu är det bara en dag kvar på lovet. Det känns förjäkligt! Har varit rena sommar vädret nästan hela veckan! Helt fantastiskt. Saknar kärlek. Saknar mina fina vänner. Vill till spanien. Åhh. Mitt humör har varit helt upponer idag, sjukt. Skulle vilja sova i en hel vecka i streck. Eller åka iväg bort långt bort, utan någonsomhelst teknik & bara vara för mig själv. Har annars idag pluggat, städat & haft en mysig kväll med grillning här hemma :) Ganska nice.
Har bestämt mig för att kolla på parlamentet hela natten och bara skratta skratta skratta.
Tänker färga håret rött. Ska beställa hem mina bikinisar ikväll! Äntligen.

Vi hörs!


once a failure, always a retard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0