17 maj.

Hej hej bloggen.
Har varit en knäpp dag. Har varit på dåligt humör. Fast ändå inte. Käftat med johan (som vanligt på tisdagar). Haft lerkrig (med johan..suprise?Q?). Fått utbrott. Skällt. Gapat. Skrattat väldigt mycket. Gråtit lite. Helt sinnes dag men snart får jag sova. Har i alla fall lyckats att få iväg min bokreflektion till min svenska lärare. Nu har jag bara alla andra 28 (ungefär) att göra klart. Well well, my bad. Har oxå efter denna dag börjar undra om jag har adhd. Helt sickt men jag tror fan jag har det :( hahah.
Men ni som läser för ha en bra fortsatt kväll & natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0