Håll mitt hjärta.

PUSTAR UT EN ANING. Har haft en jobbig men väldigt nyttig dag. Dagen startade 08:30 med orientering på slätthult. Gick med Johan, Sophia, Nathalie & Kristin. Tyckte det var skit tråkigt då. Men om man tänker efter så hade vi rätt roligt. Våran man Johan visade oss vägen så vi stämplade bara våra stämpel kort. Det gick galant och vi tog alla kontroller på mindre än två timmar. Max tiden var nämligen två timmar. :) Så jag är i alla fall nöjd!
Efter orienteringen åkte jag och Kicki hem till mig och lagade mat. Vi kollade även på en film som vi lånade av johan. Kommer dock inte ihåg vad den hette men den var jätte bra! Ikväll ska jag chilla lite men även plugga. Läsa lite ur min engelska bok o sånt gösigt. Hörs senare :*



Sjukt fin cover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0