kent

Hej bloggisch. Blev ju ingen direkt uppdatering igår. Var alldeles för trött. Åkte som sagt ner till staden och träffade Linda och kicki. Vi satte oss på strandgatan och myste. Vid halv sju drog jag hem. Hemma grillade vi och sen kollade vi på film. Där fick du med Stefan & Krister. Allt för Pappisen! :) Kolla ytterligare en film, eller jag kolla bara på en tredjedel sen gick jag in och la mig. Somnade hyffsat tidigt och vaknade idag runt halv tio.
Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på KENT. Älskar KENT, DOM ÄR UNDERBARA.! Massa kärlek på dom. Om en stund ska jag börja plugga inför ett naturkunskaps omprov jag har imorgon om miljö. Kul! haha.
Vi hörs senare puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0