Så grymt.

Hej på er!!

Vaknade för en stund sedan! Hade en sjukt bra kväll/natt igår med det goaste folket jag vet. ABSOLUT roligaste valborgsmässofirandet jag någonsin har varit med om. Verkligen. Tack Sören & Jessica för dom roliga lekarna den goda maten & den härliga stämmningen. Det var så grymt. Finns fan inte ord. Jag har inte haft såhär kul på länge i alla fall!

Idag består dagen av först en fika med Goaste Anna Grötte på strandis.
Senare ikväll blir det att träffa min efterlängtade Mathilda Wedenströmpa :*




som sagt en sjukt go kväll. Tack alla som vart med <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0