i can see your true colours

Hejsan på er! Förhoppningsvis var nog inget bra ord att använda i föregående inlägg. För det blev ju ingen speciell uppdatering i jalle fall. Surt. Får försöka så gott jag kan med bloggen. Det är så mycket och jag menar de, sjukt mycket i skolan nu den sista månaden. Och det ska bli helt kokkocrazy gott med sommarlov. Så snart så. Bara en månad kvar på ettan, börjar tvåan till hösten. sinnes.

Jaja har idag i jalle fall hittat en låt som jag ska sjunga på min syrras student. & det blir true colours! Fin låt. Får bli som de blir och går som de går. Min syster vet inget om att jag ska sjunga så släkt o vänner som känner min syster säg inget. Får be till gubbe högt där uppe att min syrra inte går in här och läser. Men det har bara hänt två gånger i hela mitt liv så det finns nog ingen chans jaja :)
Blir strax sängen för min del. Bara lite kaffe och tv först.
Sov gott.


collage av mig med bilder lånade ifrån weheartit.  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0