Adept

Hejsan svejsan!

Fullt ös hela kvällen måste jag säga!
Träffade Kristinos och dea runt sju! Gick till baksidan vid gallerian och var "busiga". Mathilda och Linnea kom en stund och pratade lite. Linnea har änna rätt gó humor måste jag säga. Skrattade som fan! Sedan gick vi runt en sväng, träffade Pappi som satt i Butlers öltält. Drog vidare och käkade Thai mat på Lai thai, riktigt gott men nog det starkaaste jag någonsin ätit. Shit det brann fan i halsen på mig!! Gick till spikön till "vårat" ställe sedan kom elin och mikaela. Pratade med dom en stund. Satt och skrek till några killar tvärs över vattnet, eller aa dom skrev väl till oss. Det slutade med att dom kom till oss. Dom hälsade typ och fråga vad vi gjorde. Sen stack dom. Det gjorde vi oxå, rullade vidare mot Folkets Park. DÄR ADEPT SPELADE!! Det kanske inte direkt är min musik smak men dom funkade. Om inte annat så var det en härlig känsla att hoppa headbanga och bara ge gärnet. Efter det åkte jag typ hem o här sitter jag.
Missade ju Josefina & Albin imorse när dom sjöng (försov mig). Men som tur ska dom sjunga imorgon oxå. Så vid elva tar jag bussen till stan det blir nice! Senare på kvällen blir det BROLLE & KULTURSKOLANS ORKESTER. Blir säkert fint, brolle är så jäkla snygg! Vid tolv slaget är det raketer och fallsläpp.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0