En ball groda dansar aldrig ensam. den du

Hej på er!

TODAY:

Hur är det med er?
Själv är det riktigt bra humöret är på topp och jag taggar för fallens ikväll!
Just nu ligger jag och kollar på tv, var ute en stund förut med det var så jäkla varmt så jag gick in.
Snart ska jag in i duschen o fixa lite saker. Ikväll runt tolv drar jag mig mot stan för att träffa Kristinos,
vi ska kolla runt på fallens dagar!
Lätt sommarens höjdpunkt här i Trollhättan!

YESTERDAY:

Igår kväll firade vi Kristinos på sin födelsedag. Först mötte jag dom inne på oden.
Sen gick vi mot spikön, satt där hela kvällen skrattade pratade och hade kul.
 Möste och hade det allmänt trevligt. Hittade ett eget litet ställe för på själva " spikön" var det sång jävla drag fullt med folk,
vid bar resturangen och skit hög musik! Vi ville ju ha vårat eget lilla party! haha. Anette o roger var här en stund han inte direkt träffa dem men. Aja vi hörs senare.

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0