Går och drömmer om dig ibland, ja jag går och drömmer att du var här

Hejsan på er solstrålar.
Hur har eran helg varit? Min har varit toppen, fast den är ju inte riktigt slut än. Nu alldelles strax ska jag till strandgatan och fika, lyssna på fin musik som framförs av Albin Gummeson & Josefina Gniste! Blir la helt awesome. Efter det vet jag inte riktigt vad som händer går la runt lite på marknaden och kikar. Måste ju oxå försökja vinna en sån jävla hammare. Jag MÅSTE ha en! Kanske träffar Thilla, och inte omöjligt att jag träffar min syster en stund. Runt 22 är det dags att bege sig mot hojumstunet där ska brolle spela med kulturskolans orkester. En kompis till mig Emma mellden ska vara med och spela. Och hon älskar Brolle, är riktigt glad för hennes skull! Vid 00.00 är det raketer som gäller och det är det sista på fallensdagar. Sen är det slut för i år. Men vi ser fram emot nästa år och hoppas på fint väder och tivoli på torget!!




BROLLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0