I can cut you into pieces when my heart is broken...


ph; tumblr


hej!
Pratar med Linda som är i rhodos! Hon tror sig har sett Bloggerskan Dessiré Nilsson, haha! Man kan aldrig vara säker på vart hon är!Tror verkligen inte att det är hon, läste hennes blogg förut idag. Men man vet ju aldrig som sagt. Skit samma orkar faktiskt inte bry mig. Om en liten stund ska min syster färga mitt hår. Det kanske kommer en bild på hur det blev imorgon. På tal om imorgon ska jag och Kristin till P!NK, är så grymt taggad. Hon spelar i ullevi. Skulle tagit tåget, men dom renoverar tydligen så vi får ta bussen. Uppdateringen kommer vara bad imorgon :(
Men jag ska försöka ta en massa fina bilder till er som kommer upp på bloggen någon gång på söndag? För på Lördag blir det ju göteborg igen, så får se hur mycket tid jag hinner lägga inne på datorn.
Men ni får sova så gott så hörs vi till morgonen.

NIGHT!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0