i could really use a wish right now.

Cha lå.
Hur mår ni? Jag mår faktiskt rätt bra.
Snart kommer linda hit då ska vi baka. Min katt freja födde en kattunge igår natt, tyvärr vet vi inte vad som är felet men hon bara lämnade den..till att dö typ. Som tur är jag rätt van vid att detta händer. Så katten är i tryggt förvar hos mig! Men i alla fall.När linda kommer ska vi baka kladdkaka med cocosöverdrag, mums! Sen får vi se vad som händer, ska nog fota min vackra polle som var på tävling idag. Tyvärr var hon väldigt uppstressad och stel så det gick inte så värst bra. Men vi ger inte upp hon ska premieras. Idag är det exaxt fyra månader och 23 dagar kvar tills dreamhack. fett taggad! wiiiiiiiiie!
I mina hörlurar dunkar den rätt så nya låten airplanes med B.o.B ft (hayley williams - Paramore's sångare.)
Ni får ett fint collage på dom! :)



hejoo så länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0