i'm the best damn thing that you eyes have ever seen

Hej på er!
Skäms för hur sjukt dålig update det varit det senaste. Men jag ska allt försöka hinna berätta det mesta lite kort. I söndags var det sista dagen på fallens som spenderader med Dea, Kristinos & Albin! Vi hade det grymt. Albin kom lite senare så innan han kom kollade vi på förmiddagen när han & Josefina Gniste gav oss ett smakprov för musikalen de är med i som har premiär i december. Gick runt lite på marknaden och vid 7 kollade vi på Gospel Shine. Josefina gnistes kyrkokör som jag själv antagligen börjar i till hösten. Inte för att jag direkt är dunder kristen, utan för det är bra för rösten. Och ledaren är sjukt bra, det är härlig gemenskap! Sen vid åtta träffade vi albin, gick runt på marknaden o kollade. Pratade om allt ifrån A till Ö. Halv tio var det dags för konsert vid hojumstunet, brolle som spelade med Kulturskolans orkester. Sen var det fallsläpp och raketer, raketerna var grymma i år! Rullade vidare in till stan igen, träffade anton som var på något sånt hiskligt danshumör. Han dansade med och mot allt som rörde sig. Han är lite speciell. Kristin har sovit här sen i söndags och veckodagarna hitills har bestått av slapp, film, bad & solning! Det har vart helt awesome! Imorgon blir det överby och shoppa lite grand! På fredag taggar vi ULLEVI och PINK! Lördag taggar vi GÖTEBORG och STELLAN! Som jag inte träffat sen den 14 novmber. Han är nog den bästa killkompisen man kan ha! Tyvärr bor han i linköping det tär på mitt liv.haha ne men det suger rejält faktiskt!


Bild från 2008 när ja träffade honom för första ggn, då oxå i GBG. SÅ söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0