var ligger landet där man böjjer bananerna? är det samma land där dom bor indianerna?

hallo!
En heldag i göteborg med hjärtat idag. Det var mysigt, gick runt i affärer, köpte hårförlängningar till linda. Gick runt ännu en sväng och åkte spårvagn till andra sidan av stan. Sedan hamnade vi i centralen Göteborg igen, vi gick och åt på mitt favorit ställe, fröken ohlsson. Åt panini, mumma vare! Haha den var för dig kicki, mumma mumma mumma! Hihi hon hatar det ordet. Haha i alla fall. Åkte spårvagn mot kortedala. Fråga mig inte vad vi skulle där och göra, träffade två roliga prickar på spårvagnen. Fast dom kunde bara albanska o pytte lite engelska. Så vi dumpa dom och åkte vidare. Vid 5 tiden blev det hemfärd. Jag och linda var ensamma i hela djävla bussen, förutom föraren då ;) Blev till och med avsläppta utanför mig, vilket dom egentligen inte får göra. Skulle egentligen behövt åka in till stan och byta buss men inte. Med lite smörande och flirtande fixade linda så han körde hem oss.haha! Rätt kul alltså. Var väl hemma vis sex halv sju, Käkade lite kollade allsång på skansken, de söög. Nu ligger jag här och skriver igen...kollar även på 50 first dates! Älskar den filmen, underbar!
Vid elva blir det som vanligt sex and the city. Och imorgon antingen linda eller hitta på något kuligt med min söta syster. Kanske tar en sväng till kusten, vem vet?!?

Kanske slänger in något spontant, ni vet ju hur jag är.
Om inte får ni ha det så bra så hörs vi till morgonen!


Kommentarer
Postat av: krispin

Fuck you, jävla fjördis. Överby på fredag? Pussgurka.

2010-07-29 @ 01:55:10
URL: http://kristindaniellaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0