sJUK

Hej bloggen!
Har fått feber & har världens hosta. Hur förvånade är ni?!?!
Tredje veckan gillt som jag är sjuk nu, börjar bli äckligt trött på det! Dessutom är det lov och jättte fint väder.
Suger balle rent ut sagt! Mamma har cyklat till frissan & Jossan är och inhandlar sin studentklänning. Grymt snygg är den. Sitter själv och kollar lite klänningar, orkar inte klä upp mig mega mycket jag menar. Vi ska sitta i en aula i typ några timmar? Men jag har hittat en väldigt enkel klänning som oxå är väldigt söt. Funderar stark på att köpa den till skolavslutningen.

Så här ser den ut-

från monki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0