SÖNDAG

Hej bloggus.
Har inte uppdaterat, fast det har ni ju nog märkt. Eller det LÄR ni ju ha. Ellerhur kIckan? ;) haha
Fredag var en sjukt härlig grill/tjej kväll med Kicki,Anna,Linda, Emilia, Dea & Mirre. Goaste bruttorna asso.
Gryyyyyymt var det goingar!
Kickan sov över och på lördan vakna vi typ runt tolv, ah eller jag då. Vi käka frukost, spela gitarr o till sist ut i solen ett tag. Sen åkte hon hem. Pluggade en del. Linda kom, vi åkte moppe till Sjuntorp o satte oss på snigelberget. Rätt dött. Åkte till sjölanda, där satt nåra o grilla. Va där en stund sen åkte jag hem och plugga lite till ,,, -.-
Idag vaknade jag av att pappa hade gjort frukost. Mega Gött väder är det & jag har hängt upp tvätt, tvättat & städat hela gården. Snart blir det duschen och sen ska jag bege mig mot staden för att träffa kickan, LInda & kanske ngra fler? :)
Nu har jag tjötat tillräckligt-
Later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0